sonax

سیلانت و محافظ چراغهای جلوی پلاستیکی سوناکس-کد276041

5/5

مشخصات محصول :

سیلانت و محافظ چراغهای جلوی پلاستیکی سوناکس برای چراغ هایی است، که  قبلا با استفاده از محصول پولیش چراغ سوناکس-کد2760410 پولیش شده است. این محصول یک لایه محافظ و قابل اطمینان ایجاد می کند و از رنگ پریدگی بر اثر عوامل محیطی مخرب محافظت می کند. جهت جلا بخشیدن بدون پولیش قبلی نیز مناسب است.

 

روش استفاده:

 

سیلانت و محافظ چراغهای جلوی پلاستیکی سوناکس را روی یک اسفنج سوپر سافت سوناکس دو عددی-کد۴۱۷۱۴۱ اسپری کنید و به نرمی روی چراغ جلو بمالید. پس از گذشت مدتی اندک (مدتی که لایه مایع کاملا تبخیر شود) برای بار دوم، محصول را مانند قبل اسپری کرده و صبر کنید تا خشک شود. سپس با حوله مایکروفایبر نرم مخصوص ۳ عددی سوناکس-کد۴۵۰۷۰۰ مالش دهید. بگذارید محصول حدود یک ساعت سخت شود. مطمئن شوید که طی این مدت خودرو خیس نشود. پس از استفاده ظرف محصول را سرازیر کنید و کمی اسپری کنید تا محصول در نازل سخت نشود.

 

توجه: پیش شوینده های قلیایی باعث آسیب به لایه محافظ چراغ جلو می شوند، بنابراین هر از چندگاهی اثر آب گریزی را روی چراغ ها امتحان کنید. این کار نشان دهنده وضعیت لایه محافظ است. اگر اثر آب گریزی از بین رفته بود دوباره استفاده کنید.

 

محصولات مرتبط :

X