sonax

محافظ رنگ هایبریدنت سری اکستریم سوناکس-کد222100

5/5

1,300,000 تومان

مشخصات محصول :

محافظ رنگ هایبریدنت سری اکستریم سوناکس یک روکش محافظ بدون واکس برای رنگ های نو و در حد نو و همچنین برای رنگ بدنه بعد از پولیش است. این محصول رنگ بدنه را با یک لایه فوق العاده ماندگار و درخشان محافظ (سوناکس هایبرید نت پروتکشن تکنولوژی) می پوشاند. محافظ رنگ هایبریدنت سری اکستریم سوناکس محافظتی با دوام را در کنار بازیافتی خیره کننده از رنگ و آبگیریزی شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت. همچنین این محصول احتمال چسبندگی غبار و کثیفی را کاهش می دهد و درخشش آن به خودی خود پس از هر شستشو دوباره بر خواهد گشت.

روش استفاده:

ابتدا خودرو را با شامپو براق کننده غلیظ ۱ لیتری سوناکس-کد۳۱۴۳۰۰ بشویید و با حوله مایکرو فایبر مصرف خارجی دو عددی سوناکس-کد۴۱۶۲۴۱ یا حوله مایکرو فایبر سوناکس-کد۴۵۰۸۰۰ سطح بدنه را کاملا خشک کنید.

اسپری محافظ رنگ هایبریدنت سری اکستریم سوناکس را قبل از مصرف تکان دهید. مقدار کمی روی اسفنج کاربردی سوناکس-کد۴۱۷۳۰۰ اسپری کنید و آن را روی سطح بدنه مالش دهید. توجه کنید که هر بار، حداکثر به اندازه نصف کاپوت از بدنه را پوشش دهید. اجازه دهید تا به مدت 1 تا 2 دقیقه لایه محافظ خشک شود. با استفاده از حوله مایکرو فایبر مصرف خارجی دو عددی سوناکس-کد۴۱۶۲۴۱ یا حوله مایکروفایبر نرم مخصوص سوناکس-کد۴۵۰۷۰۰ سطح خشک شده را به آرامی مالش دهید، تا هر گونه رگه احتمالی به جا مانده از لایه محافظ از بین برود. در صورتی که لایه محافظ در حایی از بدنه بیش از حد اسپری و خشک شده بود، با اسپری کردن مجدد، آن را به سرعت پاک کنید و سپس مراحل قبل را دوباره روی آن سطح تکرار کنید.

 

محصولات مرتبط :

X