sonax

اصالت محصولات SONAX

چرا تهیه محصولات سوناکس از تنها نمایندگی آن اهمیت دارد؟

logoahp

سوناکس با  70 سال سابقه در زمینه تولید محصولات نگهداری خودرو, امروز تبدیل به برترین برند در این زمینه شده است. محصولات سوناکس در ایران تا سال ۱۳۸۹ به دلیل ضعف آگاهی عمومی در مورد نگهداری خودرو و همچنین نبود یک شرکت معتبر به عنوان نماینده، برای مصرف کنندگان ایرانی کاملا ناشناخته بود. در سال ۱۳۸۹ شرکت آلفا حرکت پرتوان پس از انجام مذاکرات و عقد قرارداد به عنوان نماینده رسمی و انحصاری سوناکس اقدام به معرفی و بازاریابی و اطلاع رسانی در خصوص دانش نگهداری خودرو و محصولات سوناکس نمود. در طول سالیان گذشته بر اثر فعالیت های شرکت آلفا حرکت پرتوان و همچنین ورود خودروهای جدید و روز به ایران و ایجاد تقاضا برای این نوع محصولات در بازار، سوناکس تبدیل به نام شناخته شده و قابل اطمینانی برای مصرف کنندگان ایرانی شد.

اما متاسفانه مانند بسیاری برندهای معتبر، این بازار تقاضا دست مایه برخی سودجویان قرار گرفت و شاهد ورود قاچاق و غیر قانونی محصولات سوناکس از کشورهای همسایه بودیم. محصولاتی که سودجویانی که اقدام به وارد کردن آنها به انواع روش ها می نمایند نه تنها ارزشی برای برند سوناکس و نماینده قانونی و رسمی آن در ایران و کیفیت ارایه آن قایل نیستند، بلکه با ورود محصولات تاریخ گذشته و بدون ارایه هیچ گونه توضیحی در خصوص طریق مصرف صحیح و … حقوق مصرف کننده ایرانی نیز ضایع می نمایند و در مواردی صدمات جبران ناپذیری را نیز به مصرف کنندگان وارد می آورند.

برخی از این افراد حتی مدعی نمایندگی سوناکس در ایران نیز هستند و با راه اندازی یک وب سایت، یا دایر کردن یک مغازه و اقدام به فروش محصولات سوناکس تاریخ گذشته با قیمت های بسیار بالا و بدون هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص طریقه مصرف صحیح و … اقدام به سوء استفاده می نمایند. ممکن است با جستجو عبارت سوناکس در فضای مجازی فروشندگان مختلفی را برای این محصول به عنوان نتیجه مواجه شوید در حالی که نمایندگی سوناکس در ایران را به راحتی می توان با جستجو در سایت اصلی این شرکت در آلمان WWW.SONAX.COM یافت. با کلیک بر روی لینک صفحه نمایندگی ایران نیز می توانید نمایندگی شرکت آلفا حرکت پرتوان و اطلاعات تماس این شرکت را مشاهده نمایید. ضمنا تمامی نمایندگی های سوناکس در کشورهای مختلف به صورت انحصاری می باشد و آلفا حرکت پرتوان تنها نماینده سوناکس در ایران می باشد.

در همین راستا شرکت آلفا حرکت پرتوان با همکاری وکلای شرکت سوناکس آلمان در ایران اقدامات قانونی لازم را در خصوص اعمال محدودیت های قانونی در زمینه واردات و توزیع محصولات سوناکس توسط افراد سودجو نموده است و برای شناخت آسان محصولات اصل و دارای پشتیبانی نمایندگی سوناکس ایران محصولات سوناکس را با برچسب اصالت شرکت آلفا حرکت پرتوان عرضه می نماید.


نمونه ای از برچسب اصالت شرکت آلفا حرکت پرتوان :

X