sonax

تمیزکننده سیستم سوخت سوناکس-کد515100

5/5

مشخصات محصول :

تمیز کننده سیستم سوخت سوناکس جهت کمک به سيستم سوخت برای رسيدن به حداکثر توان و کاهش مصرف سوخت به کار می رود. از این محصول سوناکس جهت پاک کردن کاربراتور، سوزن های انژکتور، سوپاپ سوخت، مانيفولد سوخت، سرسيلندر و سر پيستون ها نیز استفاده می شود. تمیز کننده سیستم سوخت سوناکس آب اسيدی فشرده در سوخت و باک خودرو را خنثی کرده و از زنگ زدگی سيستم سوخت جلوگيری می کند.

با توجه به کیفیت پایین بنزین در ایران و همچنین فرسوده و معیوب بودن مخازن پمپ بنزین ها به خصوص در راه های خارج شهر یکی از آسیب های جدی که به موتور خودرو ها در ایران وارد می شود ناشی از سوخت است. تمیز کننده سیستم سوخت سوناکس با فرمول خاص خود ناخالصی های بنزین را در خود حل می کند. علاوه بر از بین بردن جرم های ناشی از این ناخالصی ها در مسیر سوخت، این محصول آب موجود در باک خودرو را نیز در خود حل کرده و استفاده از آن هر 5000 کیلومتر بسیار به عمر مفید موتور خودرو کمک خواهد کرد.

طریقه مصرف:

هر 5000 کیلومتر یک بار محتوی یک قوطی انژکتور شوی یا تمیز کننده سیستم سوخت سوناکس را به یک باک پر بنزین اضافه کنید. بهتر است برای بهترین نتیجه در فاصله بین هر بار استفاده از تمیز کننده سوخت، با هر بار بنزین زدن یک افزودنی اکتان پاور سوناکس-کد۵۱۴۱۰۰ را نیز استفاده کنید.

 

محصولات مرتبط :

X